Advertisement Banner
Advertisement Banner

१३ बिहिबार, मंसिर २०८१23rd July 2024, 10:09:55 am

हिजाब: एक छनौट, विश्वव्यापी अधिकार वा सशक्तिकरण

१३ मंगलबार , बैशाख २०७९३ बर्ष अगाडि

सुशील जी - - - 

हिजाबमा विनम्रता र गोपनीयता, इस्लामिक अवधारणाको अलावा, बहु-जातीय र बहु-धार्मिक देशहरूमा विशेष रूपमा व्यक्त गरिएको छ; जस्तै, पूर्वी अर्थोडक्स वा क्याथोलिक धर्ममा महिलाहरूले मिट्रेस विशपहरूको विशिष्ट हेडड्रेस लगाउँछन्।

एक ननले आफ्नो हेडड्रेसलाई शुद्धताको प्रतीकको रूपमा लगाउँछिन्, चर्चमा उनको सम्बद्धताको चिन्ह, परमेश्वरमा उनको समर्पण, नम्रता, र, एक निश्चित बिन्दुमा, समाजको बाँकी भागबाट उनको अलगाव।

हिन्दूहरूमध्ये, अधिकांश महिलाहरूले टाउको छोप्ने गर्छन् र आफ्नो टाउकोमा 'सारी पल्लु' राख्छन्। यहूदी धर्ममा, शीटेल महिलाहरूले प्रयोग गर्ने विशेष विग, हेडस्कार्फ, यार्मुल्के हो।

तर स्पष्ट रूपमा, मुस्लिम महिलाहरूको लागि सबैभन्दा ठूलो चुनौती भनेको सार्वजनिक रूपमा शरीरको अधिकांश भाग ढाक्ने हिजाब लगाउनु हो जसले उनीहरूको व्यावसायिक र जीवन शैलीलाई पनि असर गर्छ।

एक विशिष्ट आस्थाको ख्याल गर्दै, धेरै महिला बुरखा गायिका, घुम्टो लगाएका खेलकुदमा केटीहरू, महिला समाचार रिपोर्टरहरू, सामाजिक सञ्जालमा ट्रोल र पछिल्लो समय हेडलाइन बनेका छन् र हिजाब लगाउने छनौट गरेकोमा निशाना बनाइएका छन्।

हालै, पाकिस्तानी र्‍यापर इभा बीलाई हिजाबमा म्युजिक शोको प्रशंसा गर्दा प्रश्न र टिप्पणीहरूको बाढी फ्याँकियो।

उनी अप-र-आउने "नकाब-पोश" र्‍यापरको नामले बोलाउँछिन्। त्यस्तै, छिमेकी देशमा ओस्कार विजेता संगीतकार एआर रहमानकी छोरीलाई महिला दुर्लभ बुर्का गायिकाको रूपमा निशाना बनाएर आपत्तिजनक रूपमा प्रतिवाद गरिएको छ।

दुबैले "यो तपाईको समस्या होइन" र "यो मेरो रोजाई हो" भन्ने नारा लगाएर आफ्नो बचाउ गरे।

हिजाबको बिरूद्ध उभिएको मुस्कान खानको गर्जना भारतीय मुस्लिमहरूले यसलाई धार्मिक आन्दोलनसँग जोड्ने "साहसी क्षण" लाई कब्जा गरे।

अमेरिकी मिडियामा एक मुस्लिम महिला पत्रकारले हिजाबी रिपोर्टर टोलीको रूपमा कट्टरतापूर्ण र नकारात्मक ट्यागहरू सामना गर्दै हिजाबलाई "प्रतिनिधित्व मामिला" को रूपमा प्रेरित गर्न खोज्छिन्।

फ्रान्समा महिलाहरूलाई फुटबल मैदानबाट बहिष्कृत गरिएको छ र धार्मिक तटस्थताको हितमा ह्यासट्याग "लेस हिजाब्युसेस" प्रयोग गरेर 'खेलकुद' अभियानमा हिजाब विरुद्ध अपमानित हुन खोज्छ।

 

अल्जेरियामा, पहिलो पटक सरकारी टिभीमा हिजाबी एन्कर। उल्टो, मध्यपूर्वकी एक महिलाले महिलामाथि हुने शरिया कानूनको रूपमा महिलामाथि हुने अत्याचारको विरुद्ध आवाज उठाइन् जसले महिलालाई तर्कहीन डरका साथ हिजाब लगाउन बाध्य तुल्याइन् र ‘लेट्स टक’ नारा लगाइन् ।

वैवाहिक घरको गोपनीयता बाहेक मिलनसारमा वांछनीय, लोभलाग्दो र कामुक - नारी स्वरूप सार्वजनिक क्षेत्रमा देखा पर्नुपर्दछ।

कट्टर धर्मनिरपेक्ष राष्ट्रको मेरो भर्खरैको यात्रामा, प्रथम महिला एर्डोगानले टाउकोको स्कार्फमा एकता, सशक्तिकरण, शान्ति प्रवर्द्धन गर्ने हकदार थिए।

उनको हेडकार्फ हेर्दा हेर्दा हेर्दा हेर्दा हेर्दा हेर्दा कपाल र घाँटी दुवै ढाकिएको थियो, जसले महिलाहरूलाई सफा र औपचारिक लुक दिन्छ।

धर्मनिरपेक्षता भनेको इस्लामी शिक्षाहरू पछ्याउने 'साँचो मार्ग' को लागि हेडस्कार्फ, पारिवारिक मूल्य मान्यता, मेकअप लगाउने र समसामयिक सामाजिक गतिविधिहरूको मजा लिने लुगा लगाउने शैलीबाट टाढा रहनु हो।

पाकिस्तान, बंगलादेश, नेपाल र भारत जस्ता दक्षिण एसियाली देशहरूमा धेरैजसो हेडकार्फको जीवन र भाषाविज्ञानको क्षेत्रमा अकादमिक छैन।

आलोचनाले महिलाहरूलाई उनको पोशाकको बारेमा सोच्न बाध्य तुल्याउँछ, लगातार उसलाई अलिकति लज्जित महसुस गर्न र इस्लाम र यसको संस्कृतिको बारेमा सोधपुछ गरी धार्मिक जीवनलाई पूर्ण रूपमा अँगाल्न बाध्य बनाउँछ। प्रारम्भिक पर्याप्त [1965], मलाई [अमेरिकी अभिनेत्री] अड्रे हेपबर्नले आफ्नो कपाल ढाकेको तरिका मनपर्छ।

हालै, इस्लामोफोबियाको बढ्दो लहरलाई संयुक्त राष्ट्रले मार्च १५ लाई इस्लामोफोबियालाई गोली हान्ने अन्तर्राष्ट्रिय दिवसको रूपमा तोकेको सुनिएको छ जुन "धैर्य," "संतुलन" र "सहिष्णुता" को सही दिशामा एक कदमको रूपमा प्रस्तुत गर्दछ।